So, K ben d'r.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Staal - WaarBenJij.nu So, K ben d'r.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa Staal - WaarBenJij.nu

So, K ben d'r..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Tessa

18 November 2009 | Thailand, Bangkok

Al ruim 4 uur eigenlijk. Zeer voorspoedige vlucht gehad moet ik zeggen, we kwamen zelfs een half uur eerder aan dan gepland. Na de douane door te zijn gelopen ben ik gelijk maar door de gate gegaan om ff op adem te komen. Eenmaal in het vliegtuig bij mijn stoel aangekomen zie ik tot mijn verblijding dat er een zeer aantekkelijke bebaarde adonis naast mij zit. " Ben je alleen?" vraagt hij. "Ja i'm alone yes!" Dit kan nog wel eens leuk worden, dacht ik:"You?" "Ok cool, do u want to change seats because my girlfriend is now sitting at the other end of the plane." Bummerrr! Maar goed ik zal de liefde niet in de weg staan dus ik heb geruild met zijn chick. Niet de beste keus want zat uiteindelijk op zo'n midden stoel, naast een wel aardig meisje en een heerlijk stereotieperend zwetende dikke engelsman met goude ketting. ( en wat ga jij doen in bangkok? ;)) En twee rijen voor mij twee dolgelukkige ouders met hun minder gelukkige baby. Maar goed, t was best gezellig. Eenmaal aangekomen in Bangkok ging het allemaal vrij snel, even in de rij gestaan voor een visum en buiten stond de taxi al klaar. Genaaid met de prijs maar heb mezelf vergeven onder het motto: Ach je bent moe en het is je eerste dag. Leuk hostel gevonden, schattig klein kamertje met een van, tien minuten van Khoa San Road vandaan maar net uit alle hectiek.
Heb nog niet echt mensen ontmoet, iedereen is toch vaak met zijn 2en en daardoor toch ook ietwat minder toegankelijk. Maar dat zal wel loslopen. K ga nu even wat eten, en vanavond vroeg naar bed zodat ik morgen fris en fruitig de stad kan gaan verkennen. Eerste indruk op dit moment? druk en hectisch maar een heel gezellige en sfeervolle stad! EN HET RUIKT OVERAL ZO LEKKER!!


Sawadee!!

  • 18 November 2009 - 11:56

    TanteJanny/oomEvert:

    Pak van ons hart en leuk om zo'n positief verslag te lezen. Hopen binnen de 147 resterende dagen nog veel van je te horen.Groetjes en een knuffel van
    Tante Janny&Oom Evert

  • 18 November 2009 - 14:22

    Lozie:

    Tessie bessie! chill dat alles goed gegaan is en dat je een leuk hostel hebt gevonden. Je hebt een soort bus, maar dan een boot waarmee je heel cheap de stad vanaf het water kan verkennen. vertrekt ook vanaf chinatown en kost een drol in plaats van zo een standaard rondvaartboot. Enjoy!

  • 18 November 2009 - 14:25

    Lozie:

    ps. ik vind het zo spannend, zit op het puntje van mijn stoel, wou dat ik af en toe met je mee kon kijken, voelen en ruiken! Over 20 jaar kan dat vast echt...als je op de 25ste verdieping wil zwemmen met een vet uitzicht over de stad, sneak dan even het grand china princes hotel binnen!

  • 18 November 2009 - 14:26

    Lozie:

    ...je valt toch niet op als blankie

  • 18 November 2009 - 17:14

    Mam:

    Hi Meissie, super om je site actief te zien. Ik was blij met je foontje. Nu morgen maar op naar die gezellige reisgenoot.Wie weet is 1 telefoontje genoeg.
    Laat die lekkere geuren, die je nu ruikt maar zijn werk doen :)
    big hug mam

  • 18 November 2009 - 18:00

    Danielle:

    Tessie! Wat ben je toch een lucky bastard dat je gewoon in Thailand bent!! en ik maar hard studeren... :-( haha. Fijn dat je goed bent aangekomen. Geniet lekker van je reis en je leert vast snel mensen kennen. Heel veel plezier!!! xx

  • 18 November 2009 - 18:49

    Tantetje G:

    Heb de hele dag aan je gedacht, thuis gekomen je mamie gebeld die me vertelde dat je al gemaild had. blij wat van je te horen en we blijven je volgen.
    liefs van arno en giny

  • 18 November 2009 - 19:23

    Tante José:

    Hoi Tessebes. Wij wisten niet dat je al weg was, maar hopen dat je nog 147 spannende en leuke en gezellige dagen gaat meemaken ;-).
    Dikke kus en wij zullen blijven volgen hoe het je op je reis vergaat.
    Tante José en oom Gerard

  • 18 November 2009 - 20:35

    Broertje:

    hey Grote zus van me,

    ben al heel blij dat het al gauw goed gaat :d. Ben heel jaloers op jou, dat je in heerlijke warme land met mooie stad!. ik ben heel benieuwd naar je volgende verslag (a). Ik geniet er nog nog steeds van onze kamer:D!

    rust maar goed uit en geniet er maar van! met veel geluk!

    Dikke knuffels van je broertje!

  • 19 November 2009 - 10:36

    Pappa:

    Okay je eerste volle dag zit erop. Nu de stad verkennen en geef wat straat adressen zodat ik op Google Maps kan kijken waar je ben geweest.

    Kus.

  • 19 November 2009 - 10:44

    Pappa:

    Kreeg volgende bericht van Arnold.
    Kus.

    Bezorgde vader ....

    Sprak iemand met "back pack" ervaring ...

    Weet bij God niet meer naar welke landen Tessa gaat, maar ...

    wees er zeker van dat ze Niet naar Birma gaat!

    Voor het overige ... moet het goed kunnen gaan.

    Bezorgde "oom".

  • 19 November 2009 - 14:38

    Lisette:

    Hey lieve Tess!! heb zo gelachen om je ervaring in t vliegtuig, zag t helemaal voor me... heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen, zo benieuwd waar je nu bent, wat je allemaal meemaakt... geniet van alles babe, je gaat een geweldige tijd hebben! hou ons op de hoogte, heerlijk om je verhalen te lezen, je schrijft lekker!! hele dikke kus

  • 19 November 2009 - 23:20

    Jolande Van Wing.:

    Hoi Tess,

    Van je moeder gehoord dat je op reis bent. Heerlijk toch! Ik heb de afgelopen 2 maanden vooral verhalen gelezen over Australie en nu inmiddels over Nieuw Zeeland, natuurlijk omdat onze Tess daar "zit".
    Wij wensen je een hele fijne tijd en geniet ervan.

    Groetjes Ted en Jolande

  • 20 November 2009 - 08:02

    Nousj:

    Gewoon een dikke kus voor de eerste dagen! Enjoy lief..

  • 20 November 2009 - 19:17

    Marjolein :

    Hey lieve Tes, Corné verteld mij net dat een stukje had geschreven en dat het erg leuk was.Dus ik ben maar meteen gaan kijken en lezen.Jammer van de adonis, maar zeker weten je zal nog heel wat adonissen tegen komen(hahaha)Ga genieten en ik zal vaker naar de mail kijken hoor!!!
    Liefs en een dikke knuffel van ons allemaal.

  • 21 November 2009 - 13:34

    Tijgertje Kel:

    Tess ik ben trots op je! ben zoo benieuwd naar wat je allemaal gaat meemaken.. ik denk aan je kus

  • 21 November 2009 - 16:12

    Carla:

    Lieve Tess,
    hoe is het met de wereldreiziger, onwijs leuk je verslag te lezen. Je bent vast aan het genieten, hier mis je niets!!!!! XXXXX Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Into the great wide open - South-East Asia

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

The mountain owns you...

21 Juni 2010

Ode aan de Local Bus

26 Mei 2010

Mojo gezocht!

18 April 2010

Back to Bloody Bangkok

05 April 2010

Time flies....
Tessa

Actief sinds 10 Nov. 2009
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 25610

Voorgaande reizen:

17 November 2009 - 25 Juni 2010

Into the great wide open - South-East Asia

Landen bezocht: